Tegen een oprecht verhaal van jouw medewerkers of klanten kan geen employer branding campagne of marketingcampagne op. Ik zorg ervoor dat het verhaal van jouw klant of collega op papier komt te staan. Op zo’n manier dat het raakt, en aanzet tot actie. Want echte verhalen brengen jouw lezers in beweging.

Laat je klanten en collega’s aan het woord: ze zijn je beste reclame

Interview diensten

Interviewen

Klantverhaal

Vertellen waarom jij zo goed bent? Kan, maar veel krachtiger is om jouw klanten aan het woord te laten. Een klantcase, ook wel testimonial of customer case, roept herkenning op, schept vertrouwen én zorgt ervoor dat jouw producten of diensten gaan leven.

Voor wie?
Als je niet gelooft in gladde verkooppraatjes, maar wel in oprechte verhalen van klanten die blij zijn met jouw oplossing of dienst.

Wat krijg je?

    • klantcase van min. 400 woorden 
    • inclusief één feedbackronde voor jou en je klant 

€349,-

vanaf prijs, excl. btw

Wil je maar een half A4?
Dan kost het je 295,-

Web copywriting

Medewerkersverhaal

Medewerkersverhalen spreken tot de verbeelding. Ze zijn een krachtige tool om inzicht in jouw bedrijf en cultuur te geven. Mooi bij-effect: door je medewerker een podium te geven, laat je zien dat je hem of haar waardeert.

Voor wie?
Als je gelooft dat authentieke verhalen jouw employer brandingsmerk kunnen versterken.

Wat krijg je?

  • medewerkersverhaal, lengte in overleg 
  • één feedbackronde voor jou en je medewerker 

€279-

vanaf prijs, excl. btw

Interviewen

Jubileumboek of magazine

Naast online klantcases en employer cases kunnen verhalen in gedrukte vorm ook heel waardevol zijn. Bijvoorbeeld rondom een jubileum of een op maat gemaakt magazine voor die ene bijzondere collega die afscheid neemt. 

Voor wie?
Als je iets bijzonders wilt maken voor een bijzondere gelegenheid of dierbare collega. 

Wat krijg je?

  • een jubileumboek
  • magazine 
  • of… anders, in overleg  

n.t.b.

prijs in overleg 

Mijn werkwijze

1.

Je levert mij de interviewkandidaat – of kandidaten aan, of ik zoek ze zelf uit.

2.

Ik plan een afspraak met ze in, interview, werk uit, schrap en schaaf.

3.

Binnen 5 werkdagen heb je het uitgewerkte interview in je inbox.

4.

Een correctieronde voor jou en de geïnterviewde zit bij de prijs inbegrepen.

Voel jij een ja?

Blije klant

Over mij

Mijn interesse in mensen vormt de drijvende kracht in mijn werk als copywriter en interviewer. Ik geloof in de kracht van echte verhalen en heb het talent om die op zo’n manier op te schrijven dat ze raken, bijblijven en in beweging zetten. Soms noem ik mezelf een allesschrijver. Ik ben nieuwsgierig ingesteld en beperk me niet tot een bepaalde branche of specifieke soort teksten. Wel schrijf ik het allerliefste human interest verhalen. Geweldig als ik jou daarbij mag helpen.

Veelgestelde vragen

Met een klantcase of medewerkersverhaal kun je meerdere kanten op. Je kunt ze publiceren op je website, in je nieuwsbrief of in een blog. Daarnaast kun je ze omzetten naar video, social media posts of brochures of jubileumboeken. Ik help je graag om het verhaal in de juiste vorm te gieten.

Met een medewerkersverhaal of customer case wil je je niet teveel bemoeien :). Natuurlijk kun je altijd kleine aanpassingen doorvoeren en nuances aanbrengen, maar bedenk dat het hier niet om jouw verhaal gaat. Natuurlijk voel ik haarfijn aan wat ik beter weg kan laten, of hoe ik een kritisch punt zachter kan formuleren, maar again: laat de ander zijn verhaal doen. Dat zorgt voor de meest authentieke en daarmee ook effectieve verhalen. 

Een interview hoeft niet lang te duren, vaak is 30 minuten al voldoende. Is dat toch lastig? Of wil de geïnterviewde de vragen liever schriftelijk beantwoorden? Een live interview heeft mijn voorkeur omdat het voor de mooiste output zorgt, maar een schriftelijk interview behoort altijd tot de mogelijkheden. Ik teken het zo op dat het een aantrekkelijk verhaal wordt. Natuurlijk altijd met goedkeuring door alle partijen.

Hulp nodig met je copy?

Ik laat je graag zien wat goede teksten voor je kunnen betekenen.

Ik beloof je dat het meer is dan je denkt.

Cookies op de website van Tekst van lize

De cookies op mijn website zorgen ervoor dat de site ‘lekker’ loopt. Door het plaatsen van analytische cookies kan ik jou beter en persoonlijker helpen en bepalen welke onderdelen van de site het meest interessant zijn. Deze cookies gebruiken geen persoonsgegevens.

WTC.nl optimaliseren voor SEO

Otravo is marktleider op het gebied van online travel in de Benelux en Scandinavië. Voor hun website WTC.nl heb ik een groot SEO-project opgepakt. Het doel was om deze website te optimaliseren voor SEO, met als uiteindelijke doel: meer conversie. Ik schreef honderden conversiegerichte SEO-proof pagina’s over vakantiebestemmingen en accommodaties over de hele wereld.

SEO, copywriting

MyParcel

Een slimme online verzendservice voor webshops: dat is MyParcel, onderdeel van PostNL, in een notendop. In de eerste stappen naar betere zichtbaarheid én vindbaarheid heb ik hun bestaande serie blogs aangepakt. Ik redigeerde ze, maakt ze SEO-proof en bracht een consistente tone of voice aan. 

 

Redigeren, SEO, SEO-advies, blogs